Nu hvor din juleannoncering kører på fuld kraft, er det tid til at kigge fremad mod næste runde - nytårshandlen. Sælger du høreværn, champagnesabler eller kransekageforme, er du sikkert allerede igang med at forberede din nytårsannoncering.

Ram nytårskunderne
Selvom dine produkter ikke er direkte relaterede til nytårsfesten, så er der grund til at arbejde på at tiltrække en del af trafikken op til nyår. Du kan for eksempel sigte mod skuffede julegavemodtagere, som er på udkig efter bedre gaver til sig selv mellem jul og nytår, eller de som er i gang med at forberede nytårsfesten allerede nu.

Elendige julegaver?
Glæd dig selv med en ny gave
og få præcis det du ønsker dig!
www.Xnygave.dk

Nytårsfest på landet?
Luksussommerhus med spa
og havudsigt til vinterpris!
www.Xlejmitsommerhus.dk

Gør dine kampagner klar
Du kan oprette en helt ny kampagne med nye søgeord og annoncetekster målrettet mod nytårshandlen, eller du kan oprette nye annoncetekster med et nytårstema i dine eksisterende kampagner og sætte dem på pause indtil videre. Når julehandlen er overstået, sætter du de gamle tekster på pause og starter dine nytårstekster i stedet.