Strømlinede analyseværktøjer i fanen Kampagner
15. februar 2010
I løbet af de sidste par måneder har vi indført nye metoder til at analysere og segmentere dine kampagnedata. Efterhånden som vi indfører flere datatyper, vil vi gerne sikre os, at det er let for dig at få adgang til disse rapporteringsværktøjer. Derfor har vi indført en ny analyseværktøjslinje i fanen Kampagner i din konto. Denne værktøjslinje samler de vigtigste funktioner fra menuerne "Filter og visninger" og "Flere handlinger" og vises øverst i alle datatabeller:
Du kan bruge værktøjslinjen til hurtigt at aktivere et filter for de viste data eller tilpasse kolonnerne på den enkelte fane. Du kan også få vigtig indsigt i effektiviteten på tværs af forskellige netværk eller tidsperioder ved hjælp af valgmuligheden "Segmenter":
Denne værktøjslinje indeholder nu også kontrolelementer, som viser eller skjuler standsede eller slettede kampagner og annoncegrupper:
Ligesom med integreringen af de populære Rapporter for søgestrengseffektivitet og placeringseffektivitet på fanen Kampagner håber vi, at denne nye værktøjslinje vil strømline rapporteringen yderligere og hjælpe dig med at få mest muligt ud af dine AdWords-data og annoncekampagner.