Billedannoncer til dine julekampagner på kun 15 minutter
4. december 2008

Næst i vores række af lyntips til december måned er her en guide til at oprette billedannoncer til indholdsnetværket på kun 15 minutter - udelukkende ved hjælp af et nyt værktøj, AdWords Annonceopretter, som allerede er til rådighed i din AdWords-konto.
Sådan gør du
- Vælg 'Ny online-kampagne' fra din kampagneoversigt og vælg 'Start med søgeord' elller 'Start med placeringer'.
- Vælg navne til din kampagne og annoncegruppe samt sprog og målretning.
- På den næste side vælger du 'Vis Annonceopretter'.
- Nu kan du vælge, hvilken skabelon du ønsker at bruge, og derefter vælge farver, tekst og billeder for din annonce.
- På næste trin af oprettelsen, kan du vælge hvilke formater, du ønsker at oprette annoncen i. Du kan trygt vælge alle tilgængelige formater. Du betaler ikke for at oprette flere annoncevarianter, men det giver dig derimod den fordel, at AdWords-systemet har mulighed for at vise dine annonce på langt flere forskellige sider på vores indholdsnetværk.
- De sidste trin i processen er at vælge relevante søgeord eller specifikke hjemmesider for din kampagne og fastsætte dit budget.
- Din nye billedkampagne er klar!
Hvis du er interesseret i flere tips til, hvordan du gør din AdWords-annoncering klar til 2009 så følg med her på bloggen op til jul.