Som vi allerede har skrevet om, er det på tide at tænke frem mod nytårshandlen. Du har måske allerede forberedt dine nytårsannoncer, men er dit websted klar til at skabe salg ud af den trafik, du får hevet ind gennem annoncerne? Hvis du ikke er sikker, kan du overveje at oprette specifikke destinationssider for dine nytårsannoncer.

Effektive destinationssider
Dine destinationssider er mest effektive, når de stemmer overens med dine annoncer. Du kan med meget lidt arbejde tilpasse en af dine undersider, så den hænger sammen med den annonce, du benytter til at lede kunder ind med. Hvis du annoncerer for luksussommerhuse og ønsker at leje ud til nytårsfester, er det en god ide at lede interesserede besøgende direkte til en side med information om det specifikke tilbud og eventuelt tilføje nogle tips til nytårsaktiviteter i området. Hvad kan du tilføje dine tilbud op til nytår?

Hvis du ikke er sikker på hvilken destinationsside vil virke bedst for dine kunder, kan du benytte Googles Webstedsoptimeringsværktøj til at afprøve forskellige sider for at finde den mest effektive.