Googles indholdsnetværk er et stort, forskelligartet netværk af websteder, hvor du kan matche dine AdWords-annoncer med indhold, som er relevant for netop dine kunder.

Indholdsnetværket har den fordel, at det når ud til potentielle kunder på forskellige tidspunkter i købsprocessen. Ikke alle potentielle kunder fokuserer på at foretage en søgning. Ikke alle besøgende er parat til at købe på et bestemt tidspunkt. Udfordringen ligger i at fange deres opmærksomhed på det rigtige tidspunkt. Det kan du gøre med indholdsnetværket.

Mere end nogensinde før ønsker vores annoncører at maksimere salg og kundeemner på en tidseffektiv og omkostningseffektiv måde. Du kan styrke rentabiliteten ud over
søgning ved at øge din indflydelse på indholdsnetværket.

For at forklare hvordan indholdsnetværket kan hjælpe dig med at få flere salg og kundeemner, har vi samlet tre korte videoklip, som vi mener, kan være relevante for dig.

1. Hvad er Googles indholdsnetværk?



2. Større fleksibilitet gennem annonceformater
3. Sporing af din effektivitet.

Du kan få mere at vide om indholdsnetværket ved at gå til vores websted. Du kan læse endnu mere om indholdsnetværket her.