Ny grænseflade om torsdagen: Udforskning af fanen Annoncer
13. august 2009
I dag på "Ny grænseflade om torsdagen" tager vi et hurtigt kig på fanen Annoncer i AdWords. Fanen Annoncer gør det muligt at vise og redigere dine annoncer samt kontrollere deres status og effektivitet. I den nye AdWords-grænseflade har du adgang til fanen Annoncer fra individuelle annoncegrupper, hele kampagner eller hele din konto.
Ligesom i de andre tabeller i den nye grænseflade, kan du straks foretage redigeringer, tilpasse kolonner og filtrere dine annoncer fra fanen Annoncer. En af de funktioner, vi har føjet til den nye grænseflade, er muligheden for at se hvilke annoncer der afventer godkendelse. I den tidligere grænseflade kunne du kun se, når annoncer var blevet afvist, hvorimod den nye grænseflade gør det muligt at se, om de afventer gennemgang eller er blevet godkendt. Dette fjerner gætteværket i vurderingen af, hvornår din annonce er kvalificeret til at blive vist på Google-netværket.
Du kan anvende filtrering for hurtigt at identificere alle annoncer der afventer gennemgang. Klik på Filter og visninger, og vælg Filtrer annoncer. Vælg Godkendelsesstatus i rullemenuen, og marker derefter afkrydsningsfeltet Afventer. Klik på Anvend, hvorefter tabellen kun viser annoncer, der afventer godkendelse.
Du kan gøre det samme med afviste annoncer. Hvis du har en afvist annonce, kan du klikke på bobleikonet i kolonnen Status for at finde ud af, hvorfor den blev afvist.
Vi har også for nylig føjet displayannonceværktøjet til den nye grænseflade. Du kan få adgang til værktøjet ved at klikke på Ny annonce og derefter vælge Displayannonceværktøj. Hvis du ønsker at udvide dine kampagner ud over tekstannoncer, men ikke har haft tid til at oprette en displayannonce fra grunden, så er displayannonceværktøjet et fantastisk værktøj at afprøve.
Vi håber, at du finder fanen Annoncer nyttig til administration af dine AdWords-kampagner.
Ligesom i de andre tabeller i den nye grænseflade, kan du straks foretage redigeringer, tilpasse kolonner og filtrere dine annoncer fra fanen Annoncer. En af de funktioner, vi har føjet til den nye grænseflade, er muligheden for at se hvilke annoncer der afventer godkendelse. I den tidligere grænseflade kunne du kun se, når annoncer var blevet afvist, hvorimod den nye grænseflade gør det muligt at se, om de afventer gennemgang eller er blevet godkendt. Dette fjerner gætteværket i vurderingen af, hvornår din annonce er kvalificeret til at blive vist på Google-netværket.
Du kan anvende filtrering for hurtigt at identificere alle annoncer der afventer gennemgang. Klik på Filter og visninger, og vælg Filtrer annoncer. Vælg Godkendelsesstatus i rullemenuen, og marker derefter afkrydsningsfeltet Afventer. Klik på Anvend, hvorefter tabellen kun viser annoncer, der afventer godkendelse.
Du kan gøre det samme med afviste annoncer. Hvis du har en afvist annonce, kan du klikke på bobleikonet i kolonnen Status for at finde ud af, hvorfor den blev afvist.
Vi har også for nylig føjet displayannonceværktøjet til den nye grænseflade. Du kan få adgang til værktøjet ved at klikke på Ny annonce og derefter vælge Displayannonceværktøj. Hvis du ønsker at udvide dine kampagner ud over tekstannoncer, men ikke har haft tid til at oprette en displayannonce fra grunden, så er displayannonceværktøjet et fantastisk værktøj at afprøve.
Vi håber, at du finder fanen Annoncer nyttig til administration af dine AdWords-kampagner.