Som del otte i vores serie for begyndere eller annoncører, der blot skal have lidt repetition af det grundlæggende i AdWords, skal vi se på fordelene ved det gratis onlineværktøj Google Analytics. Det er et værktøj, der vil interessere dig, der bl.a. vil vide, hvor de besøgende på dit websted kommer fra, og hvordan de navigerer rundt på det.

Fordelene ved Google Analytics er, at du kan:
·           Se, hvordan de besøgende fandt dit websted.
·           Se, hvordan de så sig omkring på det.
·           Se, hvordan du kan forbedre deres oplevelse som besøgende.
·           Du kan forbedre dit investeringsafkast med de gratis Analytics-rapporter.

Hvis du gerne vil have en bedre forståelse af Google Analytics og af, hvordan det fungerer, kan du se dette gratis onlineselvstudie for annoncører fra AdWords Online Universitetet.

Vi håber, at du vil kunne bruge disse tips, når du annoncerer med AdWords. Husk at gå hen på AdWords Begyndervejledning i AdWords-hjælp for at få flere oplysninger og vejledning. Og sidst men ikke mindst, husk at holde øje med næste indlæg i denne blogserie for begyndere.

Skrevet af Kristin Sarstedt – Inside AdWords-teamet