AdWords for begyndere – Del 9
8. april 2011
Som del ni i vores serie for begyndere eller annoncører, der blot skal have lidt repetition af det grundlæggende i AdWords, skal vi se på, hvordan du kan bruge det gratis onlineværktøj Konverteringssporing. Det er en enkel funktion i AdWords, der kan hjælpe dig med at spore salg og konverteringer og på den måde give dig et overblik over, hvad du får ud af din onlineannoncering.
Fordelene ved konverteringssporing er ikke bare, at det er gratis, men det giver dig også indblik og hjælper dig med at forstå, hvad der sker, når en bruger har klikket på din annonce. Hvis du ved, hvilke klik der oftest fører til konverteringer, kan du bruge dine penge mere effektivt. Konverteringssporing er også et vigtigt element i din budstrategi, når du skal tage stilling til, hvor meget du vil byde på hvert enkelt søgeord ud fra dets faktiske effektivitet. Med andre ord hjælper konverteringssporing dig til at forbedre investeringsafkastet for din kampagne.
Hvis du gerne vil have en bedre forståelse af Google-konverteringssporing og af, hvordan det fungerer, kan du se dette gratis onlineselvstudie for annoncører fra AdWords Online Universitetet. Vi håber, at du vil kunne bruge disse tip, når du annoncerer med AdWords. Husk at se vores AdWords Begyndervejledning i AdWords-hjælp for at få flere oplysninger og vejledning. Og sidst men ikke mindst, husk at holde øje med næste indlæg i denne blogserie for begyndere.
Skrevet af Kristin Sarstedt – Inside AdWords-teamet
Fordelene ved konverteringssporing er ikke bare, at det er gratis, men det giver dig også indblik og hjælper dig med at forstå, hvad der sker, når en bruger har klikket på din annonce. Hvis du ved, hvilke klik der oftest fører til konverteringer, kan du bruge dine penge mere effektivt. Konverteringssporing er også et vigtigt element i din budstrategi, når du skal tage stilling til, hvor meget du vil byde på hvert enkelt søgeord ud fra dets faktiske effektivitet. Med andre ord hjælper konverteringssporing dig til at forbedre investeringsafkastet for din kampagne.
Hvis du gerne vil have en bedre forståelse af Google-konverteringssporing og af, hvordan det fungerer, kan du se dette gratis onlineselvstudie for annoncører fra AdWords Online Universitetet. Vi håber, at du vil kunne bruge disse tip, når du annoncerer med AdWords. Husk at se vores AdWords Begyndervejledning i AdWords-hjælp for at få flere oplysninger og vejledning. Og sidst men ikke mindst, husk at holde øje med næste indlæg i denne blogserie for begyndere.
Skrevet af Kristin Sarstedt – Inside AdWords-teamet

