En velorganiseret AdWords-konto er udgangspunktet for en effektiv markedsføring. Et godt organiseringstip er, at basere din kontostruktur på dit vareudbud eller de services du tilbyder og lade den matche organiseringen på dit websted. Sådan en struktur gør dig i stand til at:

  • Annoncere målrettet mod kunder som er interesseret i specifikke produkter

  • Få præcise og overskuelige data for dine salg og din kontoeffektivitet

  • Optimere præcis på de områder hvor du har størst omsætning eller ser størst potentiale for vækst

  • Nemt at udbygge og reorganisere din annoncering og dit websted i fremtiden
Du kan se mere om kontostruktur her:



Du kan også se en større udgave af præsentationen i et nyt vindue.

Du kan finde flere tips til optimering af din annoncering i AdWords-hjælp-centret.

Opdatering:
Du kan læse mere om optimering af din kampagnestruktur i vores andre indlæg
Kampagnestruktur II: Sådan omstrukturerer du din konto og
Kampagnestruktur III: Optimer dine annoncetekster.