Ny AdWords-annoncør eller ny på bloggen?
5. juni 2008
Vi har skrevet en del om optimering af AdWords-annoncering her på bloggen indtil nu. For at hjælpe vores nye læsere af bloggen på vej, har vi i dette indlæg samlet nogle af de bedste tips og vejledninger til, hvordan du kan forbedre din annoncering.
Nye temaer på vej
De tidligere indlæg giver også et godt udgangspunkt for at følge de nye temaer, som er på vej. Hvis du vil vide mere om, hvordan du får det bedste resultat af at annoncere på indholdsnetværket, og hvordan du anvender Google Analytics mest effektivt, så følg med i vores kommende temaer. Du kan få kommende indlæg leveret ved at føje et feed fra bloggen til din feed-læser eller melde din e-mail-adresse til i boksen foroven til højre.
Tidligere indlæg
Den grundlæggende AdWords-kontostruktur er den første vigtige faktor i opbygningen af en effektiv annoncering og et emne, som vi også vil kigge på fremover. Indtil videre har vi skrevet om:
Nye temaer på vej
De tidligere indlæg giver også et godt udgangspunkt for at følge de nye temaer, som er på vej. Hvis du vil vide mere om, hvordan du får det bedste resultat af at annoncere på indholdsnetværket, og hvordan du anvender Google Analytics mest effektivt, så følg med i vores kommende temaer. Du kan få kommende indlæg leveret ved at føje et feed fra bloggen til din feed-læser eller melde din e-mail-adresse til i boksen foroven til højre.
Tidligere indlæg
Den grundlæggende AdWords-kontostruktur er den første vigtige faktor i opbygningen af en effektiv annoncering og et emne, som vi også vil kigge på fremover. Indtil videre har vi skrevet om:
- Kampagnestruktur I: Organiser og effektiviser din annoncering
- Kampagnestruktur II: Sådan omstrukturerer du din konto
- Kampagnestruktur III: Optimer dine annoncetekster
- Regional målretning - spar penge og nå din målgruppe!
Målretter du din annoncering mod det område, hvor dine potentielle kunder befinder sig? - AdWords-tip - Bedre klik med bedre visninger
Bliver dine annoncer vist ved irrelevante søgninger? - Tip: Går du glip af annoncevisninger?
Det kan denne rapport hjælpe dig med at finde ud af. - Analyser og rapporter om dansk e-handel og internetbrug
Hvad lægger danskere vægt på, når de handler online? - Sommerens sportsbegivenheder
Er din annoncering klar til EM, OL og Tour de France?