Vi har skrevet en del om optimering af AdWords-annoncering her på bloggen indtil nu. For at hjælpe vores nye læsere af bloggen på vej, har vi i dette indlæg samlet nogle af de bedste tips og vejledninger til, hvordan du kan forbedre din annoncering.

Nye temaer på vej
De tidligere indlæg giver også et godt udgangspunkt for at følge de nye temaer, som er på vej. Hvis du vil vide mere om, hvordan du får det bedste resultat af at annoncere på indholdsnetværket, og hvordan du anvender Google Analytics mest effektivt, så følg med i vores kommende temaer. Du kan få kommende indlæg leveret ved at føje et feed fra bloggen til din feed-læser eller melde din e-mail-adresse til i boksen foroven til højre.

Tidligere indlæg
Den grundlæggende AdWords-kontostruktur er den første vigtige faktor i opbygningen af en effektiv annoncering og et emne, som vi også vil kigge på fremover. Indtil videre har vi skrevet om:
Vi har også skrevet om...
Udover indlæggene her på bloggen er der selvfølgelig også altid hjælp at hente i vores optimeringstips i hjælp-centeret. Du kan også kigge i vores forum for AdWords-annoncører, hvor du kan dele dine tips og desuden få hjælp fra andre annoncører og Googles repræsentanter.